In prezent, Google AdWords reprezinta unul dintre cele mai importante instrumente de publicitate online pentru a aduce vizitatorii targetati din Google direct pe site-ul tau. Intampinam adesea intrebari de genul „De ce sa folosesc Google AdWords?” sau „Campaniile Google AdWords chiar functioneaza?” asa ca, in randurile care vor urma, vom raspunde la nelamuririle legate de acest instrument atat de util.
Ce reprezinta Google AdWords
In fiecare zi, 90% dintre utilizatorii de Internet folosesc motorul de cautare Google pentru a cauta informatii relevante despre diferite subiecte, dar si pentru a cauta produse sau servicii de care au nevoie. In fiecare zi, prin Google, sunt afisate aproximativ 2,5 miliarde de pagini.
Google AdWords este cea mai importanta platforma de publicitate online din intreaga lume. Prin aceasta, oamenii de publicitate atrag potentiali clienti catre afacerea lor prezenta in mediul online.
Cum functioneaza Google AdWords
Pentru a intelege mai bine modul in care functioneaza Google AdWords, este important sa te pui in postura utilizatorului, a celui care cauta informatii relevante pe Google. Nu este foarte greu pentru ca, la randul tau, si tu esti consumator. Relevanta este un element cheie pentru succesul unei campanii Google AdWords si de aici porneste principiul de functionare – alegi expresiile sau cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta, iar anunturile tale vor fi afisate utilizatorilor care au introdus cuvintele sau expresiile selectate de tine, ceea ce inseamna ca utilizatorii sunt interesati de produse sau servicii din aria celor pe care si tu le promovezi. De indata ce au vazut anunturile tale, utilizatorii Google pot da click pe acestea si vor ajunge pe site-ul tau sau pe una dintre paginile acestuia. De aici pana la a deveni clientii tai mai este un singur pas.
Google AdWords este un serviciu de tip Cost Per Click – ceea ce inseamna ca vei plati doar acele vizite care au aterizat pe site-ul tau sau pe o pagina prestabilita.
Iata alte 5 motive de a folosi Google AdWords pentru a atrage clienti:
- Rezultatele sunt masurabile – unul dintre cele mai importante beneficii este posibilitatea de a masura eficient rezultatele si de a imbunatati constant campaniile in functie de audienta ta.
- Investitiile sunt mici – in comparatie cu alte instrumente de publicitate, costurile Google AdWords sunt mult mai mici. Tu setezi bugetul maxim pe care doresti sa il investesti (pe zi si pe campanie), in functie de obiectivele tale.
- Este mai rapid decat SEO – daca afacerea ta este la inceput, rezultatele datorate unei strategii SEO bine puse la punct vor fi vizibile peste cateva luni. Campaniile Google AdWords iti ofera rezultate imediate, trafic catre site si chiar vanzari. In plus, pentru afacerile aflate la inceput de activitate pe platforma Google AdWords, Google ofera frecvent vouchere promotionale.
- Este mai interactiv – Google isi imbunatateste constant algoritmul pentru a oferi utilizatorilor sai cea mai buna experienta. Reclamele platite pe Google devin din ce in ce mai interactive, ceea ce ofera advertiserilor posibilitatea de a-si promova eficient afacerea.
- Poti face remarketing – ii poti „urmari” pe cei care deja au vizitat site-ul tau sau si-au aratat interesul fata de anumite produse, prin bannere sugestive care ii indeamna sa revina pe site-ul tau si, de ce nu, sa finalizeze procesul de achizitie.
Cum incepi promovarea prin Google AdWords
Google AsWords este un instrument complex. Poti alege sa iti setezi singur campaniile sau poti apela la specialisti cu experienta in numeroase domenii, care iti ofera nu doar sprijinul necesar, ci si consultanta, sfaturi si idei pe toata durata colaborarii, pentru ca obiectivele tale sa fie atinse.
Inainte de a incepe o campanie de promovare prin Google AdWords este important sa ai un obiectiv clar referitor la afacerea ta, dar si aspura bugetului de promovare. De asemenea este important sa stii care este audienta ta, cui te adresezi, dar si care este aria de acoperire geografica a campaniei pe care o pornesti. De modul in care treci prin toti acesti pasi este conditionat succesul campaniei tale.
In calitate de Parteneri Google iti oferim pachete complete pentru gestionarea campaniilor tale – administrarea campaniei, alegerea termenilor cheie, crearea anunturilor, optimizarea permanenta si consultanta.
Contacteaza-ne!