Daca saptamana trecuta ti-am vorbit despre numeroasele avantaje ale retelelor de socializare asupra afacerii tale, iata ca in articolul din aceasta saptamana iti vom oferi 6 sfaturi utile pentru a crea continut inteligent pe retelele de socializare.
- Facebook – Spune o poveste
Un lucru este sigur – oamenii reactioneaza la povesti. Ba mai mult decat atat, ei isi aduc aminte povestile si le spun mai departe (acesta fiind chiar rolul acestora). Motivul pentru care storytelling-ul functioneaza atat de bine pe Facebook este acela ca te ajuta sa te conectezi mult mai bine cu audienta specifica acestei retele de socializare. Asigura-te ca povestile impartasite cu cei care iti urmaresc activitatea sunt despre afacerea ta, despre echipa ta, despre produsele si serviciile pe care le oferi. - Google+ – Fii constant
Desi nu este o retea de socializare foarte utilizata, Google+ este un real ajutor atunci cand vine vorba de SEO asa ca tine cont de acest lucru atunci cand creezi continut. - Twitter – Fii la curent cu noutatile
Twitter este restrictiv atunci cand vine vorba de continutul sub forma de text – fiecare tweet are 140 de caractere, insa poti profita de noutati si de puterea hashtag-ului pentru a crea continut usor de accesat de catre audienta ta. - Instagram – Fii cat mai personal
Pe Instagram isi au loc pozele si clipurile funny cu echipa, evenimentele la care participati sau pe care le organizati in interiorul companiei. Aici nu isi au locul prezentari anoste de produse sau servicii. Imaginile sunt cele in jurul carora se petrece activitatea pe Instagram, asa ca asigura-te ca folosesti fotografii de cea mai buna calitate, acompaniate de texte creative. Bineinteles, nu uita de hashtag. - Pinterest – Fii cat mai creativ cu putinta
Pinterest este despre creativitate, asa ca ofera continut creativ, de calitate transpus in imagini organizate atent in Board-uri specifice astfel incat audienta ta sa poata gasi mai usor informatiile pe care le cauta. - LinkedIn – Creeaza-ti identitatea
LinkedIn este platforma cea mai puternic orientata catre mediul de afaceri asa ca audienta de pe aceasta retea de socializare este diferita, iar continutul va fi adaptat. Ofera informatii relevante despre produsele si serviciile tale si despre industria in care activezi, poate chiar studii de caz realizate chiar de catre compania ta.
Ai o intrebare despre cum iti poti dezvolta afacerea? Contacteaza-ne!