Daca pe plan personal:
- Esti comunicativ(a), sincer(a), iti place viata, iti plac lucrurile facute cu simtul raspunderii si iti place sa inveti lucruri noi;
- Proactivitatea este o stare de spirit: vii cu soluti noi, faci roata sa se invarta;
- Ai o atitudine pozitiva, observi cu usurinta detaliile, iti place sa fii considerat responsabil si eficient;
- Iti poti organiza cu usurinta ideile si timpul;
- Esti o fire creativa, pasionata de scris si comunicare.
Daca pe plan profesional:
- Ai cunostinte si abilitati de comunicare, mai ales in scris;
- Ai abilitatea de a transforma o idee bruta intr-un mesaj memorabil, convingator si eficient care starneste interesul si genereaza actiune;
- Esti o fire curioasa si esti la curent cu tot ce se intampla in marketing;
- Ai experienta in content writing/copywriting on-line sau off-line (pagini web, newslettere, articole de blog, flyere, brosuri);
- Te pricepi foarte bine la crearea textelor cel putin în limba romana si in limba engleza.
Constituie avantaj!
- Ai absolvit o facultate cu profil uman (jurnalism, comunicare, litere);
- Ai experienta in administrarea de continut web (web-site-uri, bloguri, conturi de Social Media);
- Cunosti tehnici, strategii si principii de marketing si branding;
- Cunosti tehnici, strategii si principii despre structurarea unui text;
- Ai activitate in Social Media (Facebook, Twitter, Instagram) sau ai un blog personal;
- Ai experienta anterioara cu diferite canale de marketing online;
- Iti place sa citesti sau ai participat la cursuri/evenimente legate de comunicare/marketing/vanzari/copywriting.
Responsabilitati/Beneficii:
In colaborare cu echipa de creatie, te vei implica in fiecare faza creativa, de la abordarea conceptuala a proiectului pana la finalizarea sa. Ce vei face:
- Research si pregatire folosind metode si instrumente de analytics pe care ti le vom pune la dispozitie (date de analytics, survey-uri, user testing);
- Content writing si copywriting pentru site-uri web, Landing Page;
- Content writing si copywriting pentru campanii de e-mail marketing (newsletter si e-mailuri tranzactionale);
- Content writing si copywriting pentru retelele de socializare – adaptarea continutului pentru fiecare retea de socializare in parte;
- Copywriting pentru campanii de pay per click (Google AdWords și Facebook Ads);
- A/B Testing continuu pentru masurarea si imbunatatirea permanenta a ratelor de conversie si pentru optimizarea continutului pe care il creezi;
- Crearea de articole pentru blog-uri;
- Elaborarea de materiale persuasive de content marketing pentru web site-uri, produse si servicii;

Daca pe plan personal:
- Esti comunicativ(a), sincer(a), iti place viata, iti plac lucrurile facute cu simtul raspunderii si iti place sa inveti lucruri noi;
- Proactivitatea este o stare de spirit: vii cu soluti noi, faci roata sa se invarta;
- Ai o atitudine pozitiva, observi cu usurinta detaliile, iti place sa fii considerat responsabil si eficient;
- Iti poti organiza cu usurinta ideile si timpul;
- Esti o fire creativa, pasionata de scris si comunicare.
Daca pe plan profesional:
- Ai cunostinte si abilitati de comunicare, mai ales in scris;
- Ai abilitatea de a transforma o idee bruta intr-un mesaj memorabil, convingator si eficient care starneste interesul si genereaza actiune;
- Esti o fire curioasa si esti la curent cu tot ce se intampla in marketing;
- Ai experienta in content writing/copywriting on-line sau off-line (pagini web, newslettere, articole de blog, flyere, brosuri);
- Te pricepi foarte bine la crearea textelor cel putin în limba romana si in limba engleza.
Constituie avantaj!
- Ai absolvit o facultate cu profil uman (jurnalism, comunicare, litere);
- Ai experienta in administrarea de continut web (web-site-uri, bloguri, conturi de Social Media);
- Cunosti tehnici, strategii si principii de marketing si branding;
- Cunosti tehnici, strategii si principii despre structurarea unui text;
- Ai activitate in Social Media (Facebook, Twitter, Instagram) sau ai un blog personal;
- Ai experienta anterioara cu diferite canale de marketing online;
- Iti place sa citesti sau ai participat la cursuri/evenimente legate de comunicare/marketing/vanzari/copywriting.

Responsabilitati/Beneficii:
- In colaborare cu echipa de creatie, te vei implica in fiecare faza creativa, de la abordarea conceptuala a proiectului pana la finalizarea sa. Ce vei face:
- Research si pregatire folosind metode si instrumente de analytics pe care ti le vom pune la dispozitie (date de analytics, survey-uri, user testing);
- Content writing si copywriting pentru site-uri web, Landing Page;
- Content writing si copywriting pentru campanii de e-mail marketing (newsletter si e-mailuri tranzactionale);
- Content writing si copywriting pentru retelele de socializare – adaptarea continutului pentru fiecare retea de socializare in parte;
- Copywriting pentru campanii de pay per click (Google AdWords și Facebook Ads);
- A/B Testing continuu pentru masurarea si imbunatatirea permanenta a ratelor de conversie si pentru optimizarea continutului pe care il creezi;
- Crearea de articole pentru blog-uri;
- Elaborarea de materiale persuasive de content marketing pentru web site-uri, produse si servicii;
Aplica acum!
Completeaza formularul de mai jos cu datele tale de contact si apasa butonul pentru a aplica!