Codul ADN al brand-ului personal

Suntem judecati dupa aparente si primele secunde conteaza … ar fi bine sa potrivim interiorul cu exteriorul pentru o prezentare coerenta. Atunci cand iti conturezi brand-ul personal ar fi bine sa tii cont de urmatoarele :

1. Valorile de baza ( defineste 3 valori de baza care reprezinta firul calauzitor al vietii tale)

2. Ecosistemul tau ( unde si cum iti petreci timpul, ce hobby-uri si ce prieteni ai … cele 5 persoane cu care iti petreci timpul zilnic …)

3. Personalitatea ( cu ce luminezi camera? ce te diferentiaza fata de ceilalti?)

4. Pasiuni / Interese ( sau hobby-uri … au un rol major in definirea brand-ului personal, sunt motivatori care ne misca, ne implinesc. Daca am transformat hobby-ul in activitate zilnica, cu atat mai mult )

5. Puncte forte (definestele cat poti de bine, in timp le poti dezvolta si le vei folosi la capacitate maxima)

6. Aspiratii/Dorinte ( incearca sa iti aliniezi dorintele cu valorile tale de baza, astfel ai sanse mai mari sa le realizezi)

7. Experienta (suntem suma experientelor noastre, ne ajuta si ne definesc )

 

Planul de aplicare
(Cateva intrebari ajutatoare pentru a defini brand-ul personal)

1. Cum generez/aduc eu valoare?

2. Cum imi reprezint eu aceasta valoare si cum o comunic cu ceilalti?

3. Pe cine admir si modelez?

4. Ce tip de proiecte ma misca cu adevarat?

5. Ce imi place la ceea ce fac? De ce?

6. Ce lucruri noi mi-ar placea sa invat?

7. Unde ma vad peste un an, 5 ani sau 10 ani?