Continutul este noua reclama! Cu o strategie puternica si obiective masurabile bine stabilite, continutul pe care il oferi potentialilor tai clienti poate face o diferenta majora in procesul de transformare a acestora in clientii pe care ii doresti.

Ce inseamna continut de calitate

Indiferent daca vorbim de content marketing – continut creat cu scopul de a atrage potentiali clienti prin informatii de calitate, sau copywriting – continut creat cu scopul de a-l determina pe potentialul cititor sa realizeze o actiune, este important ca tot continutul pe care il oferi sa fie original, adaptat nevoilor audientei tale si valoros din punctul de vedere al informatiei pe care o oferi.

Pe scurt, atunci cand creezi continut pentru audienta ta, este important sa te pui in papucii celor carora te adresezi – sa stii care sunt nevoile acestora, care sunt informatiile care le-ar putea veni in ajutor. Cu toate acestea, nevoile oamenilor se afla intr-o continua schimbare, iar acelasi lucru se intampla si cu mediul online. Daca azi cauta informatii pe website, maine vor cauta pe blog, in inbox, sau pe retelele de socializare. Ce este de facut? Solutia este crearea de continut original, care ofera informatii unice, de calitate.

Continutul de calitate este elementul care face diferenta dintre brandurile care isi respecta clientii si cele care vor sa vanda cu orice scop un produs sau un serviciu. De asemenea, continutul de calitate te ajuta sa iesi in evidenta, sa adaugi relevanta pe termen lung produselor sau serviciilor tale si nu in ultimul rand sa iti faci cunoscute produsele/serviciile.

Continutul de calitate – prezentul si viitorului marketingului

In anul 2016, este imposibil sa faci marketing fara continut de calitate. Indiferent daca este vorba despre marketing pe retelele de socializare, SEO, campanii de PR, PPC sau e-mail marketing, continutul se afla la baza tuturor strategiilor.

Este adevarat – sa pui la punct strategii ample de continut si mai ales sa creezi texte unice si relevante este o adevarata provocare si poate fi coplesitor. Insa continutul de calitate va face ca afacerea ta sa iasa din tipar si va atrage potentiali clienti catre serviciile sau produsele pe care le oferi.

5 Pasi pentru a crea continut care sa iti aduca mai multi clienti

  1. Cunoaste-ti mai bine audienta – afla ce gandeste, ce nevoi are, cum isi petrece timpul, ce anume cauta clientul tau ideal. Astfel, audienta ta va rezona mult mai bine cu tipul de continut pe care il vei oferi.
  2. Creeaza-ti propria „voce” – cel mai interactiv tip de continut este cel original, scris si transmis intr-un stil specific. Vocea pe care o imprimi continutului tau trebuie sa fie indrazneata si sa se alinieze credintelor si stilului specifice brandului/companiei tale.
  3. Spune o poveste – indiferent care este subiectul despre care scrii, o metoda interesanta de a-ti face continutul usor de citit, de inteles si de apreciat este sa scrii o poveste si cu siguranta audienta ta nu va parasi pagina.
  4. Creeza titluri interesante – titlul este elementul care ii va face pe cititorii tai sa citeasca mai departe sau sa paraseasca pagina. Creeza titluri atractive, interesante si cat mai sugestive.
  5. Asigura-te ca ai un „Call to Action” – apelul la actiune il va indruma pe cititorul tau sa faca actiunea pe care tu o doresti. Nu pune niciodata la indoiala puterea unui Call to Action, nici macar atunci cand este integrat intr-un articol de pe blog, sa nu mai vorbim despre comunicarea pe retelele de socializare.

Inca nu stii de unde sa pornesti in crearea continutului potrivit pentru afacerea ta? Suntem aici sa iti raspundem la orice intrebare. Contacteaza-ne!