Inca de la momentul aparitiei, la inceputul anilor 2000, publicitatea de tip PPC – Pay-Per-Click a castigat din ce in ce mai multa popularitate.

Primim adesea intrebarea – cum imi pot creste afacerea prin PPC asa ca, in randurile de mai jos, o sa raspundem la cele mai frecvente intrebari legate de promovarea platita.

Pe scurt, ce este o campanie PPC

PPC, acronimul de la Pay Per click, reprezinta o modalitate de promovare online care presupune taxarea doar in momentul in care utilizatorii iti vor accesa reclama.

De fiecare data cand utilizatorul cauta informatii despre un anumit produs sau serviciu similar cu cel pe care tu il oferi, reclama ta va aparea in primele cautari daca setezi o campanie Google AdWords, insa tu vei fi taxat doar in momentul in care utilizatorul da click pe reclama ta.

Acelasi lucru se intampla si in cazul campaniilor Facebook Ads unde paginile sunt sugerate utilizatorilor de Facebook in functie de interesele acestora.

Astfel, stii sigur ca utilizatorii care ajung pe site-ul tau sunt interesati de produsele pe care le oferi si depinde de tine daca ii vei transforma in clientii tai sau nu.

Prin campanii PPC te bucuri de expunere in topul cautarilor pe cele mai importante motoare de cautare!

Cum iti cresti afacarea prin campanii PPC

  1. Traficul creste imediat
    Chiar la cateva ore dupa setarea si pornirea unei campanii PPC vei observa o crestere considerabila a traficului catre website-ul tau. De aceea, campaniile PPC sunt recomandate business-urilor aflate la inceput pentru cresterea vizibilitatii in mediul online.
  2. Traficul se mentine
    Pentru motoarele de cautare, este foarte important sa existe un echilibru atunci cand vine vorba de traficul pe site-ul tau. Astfel, scaderile bruste sau, din contra, un trafic crescut urmat de o scadere afecteaza considerabil pozitionarea website-ului. Prin campanii PPC poti controla traficul pe care il vei genera catre website-ul tau prin setarea bugetului pe click, pe zi sau pe luna.
  3. Traficul este targetat
    Este ok sa aduci vizitatori catre website-ul tau, insa este si mai important ca vizitatorii sa fie interesati de produse sau servicii ca cele pe care tu le oferi. Prin campanii PPC targetate, setand cuvintele cheie potrivite pentru Google, sau prin selectarea intereselor pentru Facebook, vei ajunge la vizitatorii care s-ar putea transforma in clientii tai, la timpul potrivit si prin reclama potrivita.
  4. Poti testa diferite campanii
    Testarea este cheia succesului unei campanii. Astfel, poti stabili o perioada de timp in care sa setezi diferite campanii, sa analizezi rezultatele si sa ajustezi ulterior campaniile in functie de acestea.

Ce masori:

  • Impresii – mai multe impresii inseamna mai multa expunere.
  • Rata de click – o rata de click mai mare inseamna o targetare eficienta.
  • Rata de conversie – o rata de conversie buna inseamna succesul campaniei.

Asadar, te gandesti sa investesti in campanii PPC pentru dezvoltarea afacerii tale? Contacteaza-ne si iti vom raspunde la toate intrebarile!

sales@diamondconsulting.ro